Feet This, het nieuwe merk van Hans Breuker

Kleur is leuk. Mijn schilderijen zijn vaak kleurrijk en ik draag zelf gekleurde sokken. Niet met al die gekke figuurtjes. Ik ben geen clown. Maar een effen sok in een mooie kleur vind ik wel leuk om je outfit mee te complementeren. Het verrast en is stijlvol.

Feet This!

Ik kocht mijn sokken altijd online bij Feet This. Al jaaaaaaren. En toen ik laatst een zwikje rode sokken kocht bij ze kreeg ik ze geleverd in een witte bubbel envelop. Geen kaartje. Geen leukigheidje. Niks. Zone zeg dacht ik.

Eerst kwamen ze in een mooie doos met vilten vel en de hele mikmak. Dus ja. Je kent me. Dan ga ik efkes verder kijken. Op social media was het laatste bericht van 2018. Veel van de sokken waren uitverkocht. Er werd niet gereageerd op de beoordelingen. Zonde!

Merken bouwen

Overdag besteed ik het meeste tijd aan de marketing van mijn klanten in ons marketingbureau De Relatiemarketeers. Dat vind ik super om te doen. Samen met m’n drie medewerkers, werken we voor meer dan 40 bedrijven. We schrijven social media posts, bedenken campagnes, advertenties en emails. Best wel succesvol!

Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Een eigen merk bouwen is absoluut mijn ding natuurlijk. Je kan laten zien dat marketing en branding werkt. Soms is marketing voor anderen frustrerend omdat ik zie waar het heen moet gaan en de ondernemers denken korte termijn. Met je eigen merk kan je doen wat je wilt.

Het einde van De Relatiemarketeers?

Zeker niet!! De hele dag sokken verkopen gaat me ook wat ver. Ik ben snel verveeld dus ik hou van veel verschillende dingen. Kunst, marketing voor anderen en Feet This. Het prettig is dat ik de ‘handling’ heb uitbesteedt, ik ben sowieso superslecht in processen en repititieve handelingen. Drama wordt dat. En ik weet dat want in het begin van De Relatiemarketeers deed ik niet anders dan pakketjes maken en verzenden. Ik vond dat wel heel, heel leuk!

Een eigen merk bouwen is natuurlijk te gek. Het bedenken van marketingstrategieën is ontzettend leuk, maar het voor jezelf doen, je eigen merk waar je zelf ervaring mee hebt is een droom die uitkomt.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *