Perfectview CRM ervaring

Perfectview Ervaring

 

UPDATE: Inmiddels heb ik gesproken met majid Kada en is het misverstand uit de wereld geholpen. We gaan binnenkort met elkaar bespreken hoe we van dit foutje een manier kunnen maken waarmee je ambassadeurs kunt kweken.

Heel positief dat er zo snel gehandeld werd en ik ben benieuwd hoe we dit gaan oplossen.

 

Het is een prima systeem, perfectview in mijn ervaring . Voor mij te uitgebreid. Ik had een compagnon en met z’n tweeën hadden we toegang. Totdat we er niet meer mee werkten. Het is ook wel erg uitgebreid voor kleinere ondernemingen. En als je onderneemt ben je druk en drijven dit soort applicaties naar de achtergrond.

En dan… Krijg je ineens een factuur voor 240 EUR voor nog een jaar. Dus ik bel om te zeggen dat ik geen gebruik meer maak dus bij deze wil opzeggen.

dat kan dus niet. Jammerrrrr!!!!!!!!

Je moet drie maanden van tevoren SCHRIFTELIJK opzeggen. Kom op mensen. Welkom in 1980 bij perfectview oplichters. Dit kan echt niet meer. Ze zeggen ingekocht te hebben voor servers en helpdesk. Ok, prima. Ik ga met je mee. Maar een heeeeeeeeeeeel jaar? Nog een jaar betalen voor PerfectVIEW CRM? Dat gaat me te ver. Kom me dan minstens tegemoet.

Bovendien je bent een CRM bedrijf. Dan heb je ALLE tools om mij 3 maanden van tevoren te bellen of te mailen met de vraag of ik nog tevreden ben. Was sowieso een goed idee geweest. Nu ben ik pissed.

Bij deze de reactie van Perfectiew CRM een standaardmailtje.

Geachte heer Breuker,

Opzeggen dient minimaal drie (3) maanden vóór de contractvervaldatum middels aangetekend schrijven of e-mail te geschieden. Aangetekend per post naar: De Waterman 2, 5215 MX ’s-Hertogenbosch of per e-mail naar: info@perfectview.nl.

Nadat wij uw opzegging hebben ontvangen, zenden wij u altijd een bevestiging.

De opzegtermijn voor het huidige abonnementsjaar is verstreken. Daarom bevestigen wij de opzegging van het gebruiksrecht van uw PerfectView CRM Online contract met ingang van: 07-08-2019 (!).

Wij gaan voor uw account (financiële) verplichtingen aan. Hierbij kunt u denken aan het beschikbaar houden van de servicedesk, de servers, ontwikkeling van updates etc. Hierdoor is het niet mogelijk om een creditfactuur toe te sturen.

Meer informatie
Lees meer over de beëindiging van uw overeenkomst in onze voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan bij het aanvragen van het account (punt 13, klik hier).

Uw applicatie wordt na einde contract afgesloten en de bijbehorende data verwijderd.

Veel zzp’ers maken gebruik van PerfectView CRM. Wij helpen u graag hierbij.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

T +31 (0) 887 – 751 310
E opzeggingen@perfectview.nl
W www.perfectview.nl

Direct meer leads dankzij de ‘Online Succes koppeling’ ~ Lees meer ›

Dat is mijn perfectview ervaring. Niet bepaald ‘perfect’. Eerder waardeloos.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *